zerem.maim@gmail.com

7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה

משאבות לכיבוי אש

חברתנו “זרם מים הנדסה בע”מ” נותנת שירות ומענה למערכות הגברת לחץ – כיבוי אש. להדרנטים וספינקלרים. משאבות כיבוי אש נועדות להגביר את הלחץ הקיים ללחץ הנדרש על פי דרישות גורמי כיבוי האש והתקנים הנדרשים.

משאבות להדרנטים נפוצות בעיקר כמשאבות צנטריפוגליות המשמשות להגברת לחץ וספיקה.משאבות לספינקלרים בתקן ULFM (תקן אמריקאי) נפוצות בבניינים עם הנעה חשמלית, או משאבות כיבוי אש מנוע דיזל וכחלק ממערכת כוללת לכיבוי אש.

 

משאבות הידרנטים לכיבוי אש

משאבות הידרנטים הן חלק בלתי נפרד ממערכת כיבוי אש יעילה. הן אחראיות על אספקת מים בלחץ גבוה דרך הידרנטים המאפשרים לכבאים לכבות שריפות בצורה יעילה ובטוחה.

ההידרנטים, הידועים גם כברזי כיבוי אש, הם פתחים המחוברים למערכת צינורות המים העירונית המספקים זרם מים גדול לכבאים לכיבוי שריפות. הם בדרך כלל צבועים באדום בוהק וניתן למצוא אותם ברחובות, בחניונים ובמקומות ציבוריים אחרים.

ההידרנטים מורכבים מכמה חלקים עיקריים, הכוללים:

  • שסתום ראשי: זהו השסתום ששולט בזרימת המים לתוך ההידרנט. הוא ממוקם בדרך כלל בחלק התחתון של ההידרנט וניתן לפתוח אותו באמצעות מפתח מיוחד.
  • יציאת צינור: זהו הפתח שבו הכבאים מחברים את צינורותיהם. הוא ממוקם בדרך כלל בחלק העליון של ההידרנט.
  • מכסה: זהו המכסה המגן על השסתום הראשי מפני לכלוך ופגעי מזג האוויר.

כדי להשתמש בהידרנט, הכבאים יפתחו תחילה את השסתום הראשי באמצעות מפתח מיוחד. לאחר מכן הם יחברו את צינורותיהם ליציאת הצינור ויפתחו את המים. המים יזרמו דרך הצינורות ויאפשרו לכבאים לכבות את השריפה.

 

משאבות הידרנטים צנטריפוגליות

משאבות הידרנטים צנטריפוגליות הן סוג של משאבה המשמשת להגברת לחץ המים במערכת הידרנטים, כנדרש עבור כיבוי שריפות. משאבות אלו זמינות במגוון גדלים וניתן להפעילן באמצעות חשמל, דיזל או בנזין. משאבות הידרנטים הצנטריפוגליות פועלות על ידי סיבוב ספין בעל להבים בתוך מעטפת. הספין יוצר כוח צנטריפוגלי הדוחף את המים החוצה מהמרכז של המעטפת אל החוץ, מה שגורם ללחץ המים לעלות.

משאבות הידרנטים צנטריפוגליות מבוקשות למערכות כיבוי אש בזכות יעילות גבוהה,

פעולה חלקה, תחזוקה קלה, והאפשרות להפעילן באמצעים שונים הכוללים חשמל, דיזל או בנזין. יחד עם זאת, חשוב לציין שבכדי שמשאבות אלו יתפקדו כראוי הן נדרשות בתחזוקה תקופתית הכוללת בדיקת שמן ומים, ניקוי מסננים, בדיקת רצועות ואטמים ובדיקת לחץ.

 

משאבות לספינקלרים בתקן ULFM

משאבות לספינקלרים בתקן אמריקאי נפוצות בבניינים כחלק ממערכות כיבוי אש, ומבטיחות שהמערכת תפעל בצורה יעילה ואמינה בעת שריפה. מדובר במשאבות ספרינקלרים העומדות בתקנים קפדניים שנקבעו על ידי Underwriters Laboratories (UL) ו-Factory Mutual (FM). גם משאבות אלו יכולות לפעול עם חשמל, עם מנוע בנזין או דיזל.

העמידה בתקנים החמירים במשאבות לספינקלרים בתקן ULFM ניכרת במאפיינים ובתכונות שונות לרבות:

  • עמידות: משאבות שעשויות מחומרים עמידים היכולים לעמוד בתנאים קשים, כגון חום גבוה, קור ועומסים כבדים.
  • אמינות: המשאבות עוברות בדיקות קפדניות על מנת להבטיח שהן תפעלנה בצורה יעילה ואמינה גם בתנאים קשים.
  • ביצועים: המשאבות מספקות זרימת המים בלחץ גבוה המתאים לצורכי לכיבוי שריפה.
  • בטיחות: המשאבות כוללות תכונות בטיחות רבות, כגון מנגנוני כיבוי אוטומטיים ומערכות התראה.

להזמנת משאבות לכיבוי אש ולקבלת ייעוץ מקצועי ועוד מידע בנושא צרו קשר עם זרם מים הנדסה בטלפון 054-3123555.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס
או התקשרו: 054-3123555

24 שעות
דילוג לתוכן