zerem.maim@gmail.com

7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה

משאבות בריכה

משאבות בריכה

משאבות בריכה שומרות על מים נקיים על ידי כך שהם מאפשרים להם להסתובב דרך מערכת סינון וחיטוי ומבטיחים שהם יישארו נקיים מאצות, חרקים, לכלוך או חומרים אחרים. בכל הנוגע לבחירת משאבת הבריכה הנכונה, ההנחה המקובלת היא ש”הספק גדול טוב יותר יותר “, אולם, זה פשוט לא נכון כשמדובר במשאבות בריכה טבולות.

משאבה גדולה מדי לגודל הבריכה שלך פשוט תריץ את חשבון החשמל שלך בלי למקסם את הביצועים, ואילו משאבת בריכה שאינה חזקה מספיק תעבוד קשה מדי ובהחלט תגרום לעלייה בחשבון החשמל שלך. עקוב אחר הטיפים שלנו לבחירת משאבת הבריכה המתאימה לבריכה שלך. וודא שאתה בוחר את הגודל המערכת המתאימה לעבודה.

לפני שרוכשים משאבת בריכה מומלץ למדוד ולחשב פרמטרים נוספים כגון קצב הזרימה המרבי ועמידות הזרימה. מדידות אלו יסייעו לקבוע את גודל המנוע ודירוג הקיבולת שיהיה שעליכם לבחור. לאחר שקיבלתם את מידות הבריכה שלכם, תוכלו לרכוש את משאבת הבריכה שמתאימה לה. כך תוכלו להבטיח את פעולת המשאבה ויעילותה למשך שנים רבות. ישנם שני אלמנטים מרכזיים הקיימים בכל משאבת בריכה ובאמצעותם אפשר לקבוע את עוצמתה ואת יעילותה. ‘קצב זרימה’ והתנגדות.

קצב זרימה מתייחס לכמות המים שיכולה לנוע במסגרת זמן מסוימת ונמדדת בגלונים לדקה או GPM.

המונח התנגדות מתייחס לגודל ההתנגדות לזרימה הקיימת במערכת הצנרת לבריכה שלך. ההתנגדות נמדדת בדרך כלל בגודל עמוד מים.

חישוב קצב הזרימה: כדי לחשב את קצב הזרימה, ראשית עליך לחשב את תדירות המשאבה שלך מסננת כמות שווה של מים לסכום הכולל בבריכה שלך. אנו ממליצים לבריכה שלכם לפעול לפחות 2-1 מחזורים ביום עם זמן מחזור של כ – 5 שעות. השלבים הבאים יעזרו לך לחשב את קצב הזרימה שלך.

חישוב קיבולת הבריכה שלך: חלק את מספר קו”ב המים בבריכה שלך למספר השעות שאתה רוצה למחזור (נניח 5). ואז חלק את המספר הזה שישים כדי לקבוע את קצב הזרימה שלך לדקה (GPM).

דוגמה: נניח שיש לנו בריכה של 200 קו”ב ושיעור התחלופה הרצוי שלה הוא חמש שעות. קצב הזרימה הרצוי יהיה: 200/5 = 40 ליטר לשעה.

איך לחשב את נפח המים בבריכות שחייה

אם יש לכם בריכה מלבנית, תוכלו לחשב כמה קו”ב ישנם בבריכת השחייה שלכם. הכפילו את אורך הבריכה ברוחבה ואז בעומקה הממוצע שאותו אפשר לחשב באמצעות חיבור עומק הבריכה במים הרדודים והוספת עומק הבריכה במים העמוקים ואותם לחלק ב-2. לאחר שקיבלתם את עומק הבריכה הממוצע, תוכלו לחשב כמה קו”ב מכילה בריכת השחייה שלכם באמצעות הנוסחה הבאה:
אורך X רוחב X עומק ממוצע X 7.5

בבריכות שחייה עגולות לעומת זאת, מחשבים קצת אחרת: מודדים את קוטר הבריכה ואת עומקה הממוצע. מספר זה מחושב כמו בבריכות מלבניות, על ידי הוספת עומק הקצה העמוק לעומק הקצה הרדוד ומחלקים ב-2. כדי לקבל את התוצאה הסופית, השתמשו בנוסחה הבאה:
קוטר x קוטר x עומק ממוצע X 5.9.

לאחר שקיבלתם את מספר הקו”ב בבריכת השחייה שלכם, חלקו אותו בשמונה כדי לקבל את ה-GPH (מספר סינון הקו”ב בשעה). כדי לחשב כמה גלונים בשעה יסננו וישאבו משאבות המים שיותקנו בבריכת השחייה שלכם, יהיה עליכם להמיר את מספר סינון הקו”ב בשעה למספר סינון הקו”ב בדקה.

נוסחת החישוב היא: חלוקת מספר הקו”ב בשעה לשישים דקות.

7 טיפים לרכישת משאבות בריכה

  1. כדי למצוא את גודל המשאבה המתאים לבריכת השחייה שלך, בדוק את קצב הזרימה.
  2. לבריכה קטנה מעל האדמה, משאבה בינונית לבריכה יכולה לעבוד בצורה מושלמת, אך עבור הבריכות הגדולות בקרקע, רק משאבה איכותית יכולה להניב תוצאות טובות.
  3. קחו בחשבון את רמות הרעש כאחד הגורמים העיקריים לבחירת משאבות מים לבריכה
  4. אם מקור האספקה ​​העיקרי שלך תלוי במי המלח, חובה לשקול משאבת בריכה שיכולה לחטא מים כאלה.
  5. קצב זרימה תקני יניב תוצאות וביצועים משביעי רצון. לכן, יש להביא בחשבון את מאפייני הבריכה במידה רבה, טרם רכישת המשאבה הרצויה
  6. אם מחזור הסינון יכול להסתיים תוך ארבע עד שש שעות, זה יהיה המצב האידיאלי.
  7. קיימים שלושה מצבי מהירויות במשאבות הבריכה

מהירות יחידה: עם אפשרות הגדרת המהירות האחת, המדחף פועל במהירות קבועה ללא שינוי. הוא צורך יותר אנרגיה ומדינות רבות אינן מאפשרות את השימוש בו.

 

מהירות כפולה: אפשר להגדיר את המהירות כנמוכה או גבוהה. במצב גבוה הוא דוחף את חשבון החשמל לצד גבוה יותר. מומלץ לשמור אותו במצב נמוך כדי לחסוך באנרגיה.


מהירות משתנה: עם מנוע מגנטי קבוע (PMM), אלו האפשרויות הטובות ביותר לחסוך בחשבונות אנרגיה. מעט גבוה יותר בתמחור, הוא מניב תשואות טובות בטווח הארוך עם חיסכון ניכר בחשמל.

לאחר שחישבתם את קצת הזרימה ומדדתם את ההתנגדות, תוכלו לקבל את מפרט המשאבה הרצוי בהתאם לכל הקריטריונים והנתונים שקיבלתם. אם אתם עדיין מתקשים להחליט בסוג ודגם המשאבה הרצויים, צרו עימנו קשר ונשמח לעזור לכם לבחור משאבת מים לבריכת השחייה שלכם.

חברת זרם מים הנדסה בע”מ מספקת משאבות לבריכות ביתיות ומוסדיות. יש צורך בתחלופה מתמדת של מי הבריכה דרך פילטרים ואלמנטים להשבחת המים כתחזוקת שוטפת של הבריכה. המשאבות חייבות להיות ייעודיות, בטיחותיות, שקטות ושעומדות בתקנים הדרושים לבטיחות ואמינות. משאבות וציוד לבריכות במגוון גדלים והספקים, ממיטב היצרנים הם חלק ממגוון השירותים של חברתנו הכוללים מכירה, התקנה ותחזוקה של משאבות מים וציוד תומך לבריכות. אנו מחזיקים במלאי מגוון רחב של משאבות בריכה וכל הציוד הנדרש – לפרטיים ומוסדות וערוכים למתן שירות ושיפוץ של משאבות אלו.

לפרטים נוספים מלאו את הטופס
או התקשרו: 054-3123555

24 שעות
דילוג לתוכן